miercuri, 23 ianuarie 2013

Posibil contur de Veronica Simona Mereuta


să văd totul în roz premeditat
chiar dacă nu-i doar culoarea
misterul râvnit al deznodământului
să mă aşeze la locul meu
e un fel de-a spune despre viaţă
că,uneori ţi-ar place să te înşeli
tocmai de dragul unei culori
pe care n-ai amesteca-o cu celelalte
pentru că va avea mereu ceva din toate
cât să-ţi fie de-ajuns

oare ce ramă s-ar potrivi
dacă acum stau inaintea oglinzii
care mă vede aşa cum mă recunosc
împăcat sinonim cu fericit
cu gust desăvârşit prin bunăvoinţa
muşcăturii de măr
îmi pun căpătâi "iar" în loc de "rai"
uit ce m-a învăţat mama
iar tatăl meu s-a aşteptat să-i...fiu

nu mă degusta,totuşi,
dacă să mă înghiţi n-ai putea,
cu vinul e cu totul altceva!

22.01.2013
VeSMe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu