miercuri, 23 ianuarie 2013

Oglindire de Lavinia Amalia


Pasesc prin iarba cuvintelor tale
Sub talpile iernii ce-apasa strident
Doar cerul albastru si-a ta-mbratisare
Ma poarta agale pe drumul incert.

In  trupul  de foc azi lava pulseaza
Sub mangaierea dorului etern
Simt ingerii goi in noi cum danseaza
Ritul iubirii pe-al noptii infern.
........................................
Absenta ta ca iadul ma-nfioara
Gandul imi cerne soptirile-ti mii
In parul meu zapezile ning iara
Descult imbrac speranta c-ai sa-mi vii...

M-ai cautat cu glas de rugaciune
Si-n palma ta eu lumea mi-am sadit
Aseaza-i pe cer soarele de maine
Nu vreau s-apun cand nici n-am rasarit!

Alunec goala in al marilor regat
Pe mine port doar oglindirea ta
Pe tine eu   in mine te-am sculptat
Esti rastignirea si lumina mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu