vineri, 25 ianuarie 2013

Ti-am scris numele… de Lacramioara Lacrima

Ti-am scris numele pe cer
Printre stelele din noapte
Cu un vis plin de mister
Murmurand litere-n soapte
Si-am pus una langa una
In ele creand dorinte
Ca sa ma iubesti intr-una
Precum sunt si e-a mea fiinta,
Luna frumos lumineaza
Dand contur numelui tau
In el, stele reflecteaza,
Dragostea si gandul meu…
Nu pictez cu acuarele
Ci-n culori din suflet bland
Ochii mei ce pe sub gene
Te zaresc cum surazand
Tu mi-ai spune c-al tau nume
Ar sta bine lang-al meu
Linga stele, langa luna,
Sa fie acum, mereu…
Linistea atat de-albastra
Se va-ntipari prin noi
Aparand dragostea noastra
Chiar de norii cei mai grei…

Ti-am scris numele-n inima
Ea-l rosteste cald, batand,
Rostind litera cu litera
Eu te-mbratisez in gand…
Tot il simt cum e cu mine
Alaturi de chipul tau
Impartind clipe senine
Si deloc nu-mi pare rau…
Stiu, ca nimeni niciodata
N-ar putea ca sa mi-l stearga
L-oi pastra viata mea toata
Ca minunea cea mai draga,
Poate c-asa…doar o data
Cat traiesti poti desena
Numele care il poarta
Unica dragoste a ta…
Am sa-ti suflu cu mult dor
Tu sa simti cum el adie
Te-oi cuprinde cu fior
Numele-ti sa ma mangaie…
Caci sta scris in al meu suflet
El respira prin iubire
Fara graba…simplu-ncet
Traim tainica iubire…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu