joi, 24 ianuarie 2013

Eu sunt femeia… de Lacramioara Lacrima

Eu sunt femeia care te iubeste
Si acum, cand iarna ne vesteste
Prin fulguletii albi de nea
Sa ne-ntalnim cu dragostea,
Iar ninge, ninge, pe-a mea strada
Se-asterne covor de zapada
Liniste este in natura
Ea poarta o haina atat de pura
Eu sunt femeia care te cheama
Prin frigul cristalin din iarna
Las fulgii ca sa-mi cada-n palma
Le simt racoarea ce ma-ndeamna
S-alerg prin parcul cu omat
Cu visele sa ma rasfat,
In flori de dor sa ma cuprind
Iubirea mea ca sa o simti…
Eu sunt femeia care vrea
Sa-mbratiseze fiinta ta
Vom admira fluturi curati
Privind la cer inseninati
Vantul de ii va-mprastia
Cu gandul ne vom saruta
Caci dintr-un petecut de nor
Ne vom surade-ncetisor…

Eu sunt femeia care te doreste
In tine bunatate ea gaseste
Cand am zarit fulgul dintai
M-am si gandit la ochii tai.
L-al tau suras ce ma alinta
Printr-o ninsoare ce ma-ncanta
Fiori de gheata se rasfrang
Ai mei sunt calzi, in gand te strig
Si sunt femeia care te-asteapta
In dragoste tin calea dreapta
Cu multe stele o-mpodobesc
Pictate flori din iarna-i cresc
O feerie argintie
Comoara-n suflet mi-esti tu mie
Si-mi cade un fulg iar pe obraz
De cand te stiu…uit de necaz,
Mai cade unul pe nasuc
Cu tine totul e placut,
Seara, cu luna va rasare,
Povestea noastra-mi va apare,
Printre nameti cum va sclipi
Emotie si bucurii
Cu amintiri de dragoste ma-mbrac
Iti sunt iubita si te plac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu