miercuri, 23 ianuarie 2013

orgoliu de Bogdan Dumbraveanu

sunt, deși nu s-ar crede, 
mai mult decât suma aritmetică 
a greșelilor, nehotărârilor, 
inconsecvențelor
sau platitudinilor mele
cele care mi-au marcat trecerea
printre semeni

la fiecare răspântie m-am despărțit
de un bogdan dornic să apuce
pe drumul pe care eu l-am
lăsat deoparte

astfel o sumedenie de bogdani
trăiesc acum
experiențe paralele
trăgând după ei ponoasele
propriilor lor greșeli, nehotărâri
inconscvențe, platitudini

iar eu cel ce scrie acum acest
text antipoetic sunt în fiecare moment
o sinteză înnoită mereu de bogdani aflați
în exercițiul deplin al incompetențelor
lor existențiale

astfel violentând limbajul
matematicilor aș spune
că sunt un fel de sumă geometrică
neeuclidiană a
realităților și virtualităților
de nedorit pe care
mi le-am provocat eu și tot
cortegiul de bogdani
care îmi populează
viața și imaginația

și nu știu de ce cred că
spunând acestea
sunt înțeles mai bine
decât
dacă aș fi spus că sunt
media aritmetică
a inteligențelor, sclipirilor, genialităților
care m-au bântuit până acum

deși în ultimul caz aș fi
bineînțeles mai modest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu