vineri, 25 ianuarie 2013

Cat am trait iubite... de Lacramioara Lacrima

Cat am trait, iubite, am colindat prin lume,
Am intalnit si rele, am intalnit si bune,
Doar singura…iubirea…deloc nu am gasit,
Simteam tristete-n suflet asa la nesfarsit…
Eu am vazut multi oameni pe unde am trecut
Dar niciodata unul cu tine asemuit
Atat de bland, duios si bun din cale afara
De aceea chiar nu pot afla asemanare…
Cu nimeni cunoscut din toata viata mea
Esti unic, deosebit, esti fericirea mea,
Tacerea am atins-o doar gandul imi vorbea
De cand te stiu pe tine ma-ndemni a cuvanta
Si-ti povestesc din urma, pe unde am umblat,
Dureri si bucurii ce-am strans, am adunat,
Ce bine e cu tine, cu tine as sta mereu,
Iubire daruindu-ti, tu sa ramai al meu
Privind ‘napoi deodata, iar hoinaresc agale,
Ma-ntorci cu glasul tau primind incurajare
La pieptul tau cu mintea, desir o amintire,
Tu imi alungi o lacrima, simplu cu o privire,
Prezentul cu noi doi mi-l reamintesti zambind,
Zile si nopti le trecem iubindu-ne, visand…

Cat am trait, iubite, un rau n-am savarsit,
Punand suflet in toate, le-am dus, le-am implinit,
Un singur vis stingher zacea in inimioara
El n-avea insa aripi si nu putea sa zboare
O umbra ma-nclina dar incercam sa sper
Lipsita de iubire nu indrazneam sa cer
Ca soarta sa-mi aduca o dragoste curata
Poeme risipeam in rime-ntortocheate…
Astazi, ea…s-a ivit, voioasa o urmez
Un sens da vietii mele…cu drag o-ncununez
E ideal vadit prin taina bucuriei
Ce freamata-n lumina, pe calea gingasiei,
Am devenit izvor ce susura-mbatat
De-o vraja minunata si curge ne-ncetat
Te prinde, te cuprinde, nu va seca in timp
Iubirea adevarata nu se-opreste…in schimb
O strasnica putere in fiinta ta devine
Si tot ce-i mai frumos zaresti in asta lume,
De cand soare rasare cu razele-i caldute
Ma-mbrac cu-a ta iubire, in a le ei hainute,
Amurgul cand se lasa si noaptea lin coboara
Steluta ce-i a noastra sclipind iar reapare,
Cat am trait, iubite, spre stele am privit,
Dorind cu-nversunare un special iubit…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu