miercuri, 30 ianuarie 2013

PORTALUL DIN... 21 DECEMBRIE 2012 de Patricia Serbanescu

Nu era iarna în toi
Când am fost pocnită-n karmă,
Plecau gânduri în război
Declanşat… doar de pomană…

N-am fost singură, să ştiţi
Lângă mine-un ,,gură cască,,
Ce-a sosit de la servici’
Energia… s-o primească…

Pentru mine-a fost la fel
Nu m-a’ntors nimic pe dos,
Căci atunci, când ai un ţel
Totu-i lin… şi sinuos…

Însă, cel de lângă mine
Până respiram… la doi
Se-aşeza lovit, pe vine
Tensiunea…. 22 !!!

Dragoste din altă eră
Tensiunea… pasageră,
Dacă n-o vei întelege
Fi-vei cald sau... fi-vei rece.

Fraţilor, voiam să cred
C-o fi energia, armă…
Iau pastila, mă reped…
Şi-mi stric ziua de pomană…

Portalul ce l-am trecut
Dăinuieşte, chiar există
Clipe duse-n azimut
Încă-n minte, mai persistă.

Trează fiind, dădeam un ,,mat,,
Făr’să pun în pernă... cornul
Respirând, urcam un cat
,,Dânsul,,… începuse somnul…

Poate am prea multe fix-uri
Toate-nscrise în Ego
De nu vrei, tot mai dai chiks-uri
Unii zic că faci… mişto…

E sfarşitul... râsul-plânsul
Ne spuneam într-un tandem,
Mi-era milă atunci de dânsul
Căci dorea… un alt refren.

Însă... n-a mai fost să fie
Căci de-atunci, s-a dereglat
M-a privat de poezie
Şi iubire… pe-nserat.

Mă simţeam chiar vinovată
Aşteptând cu-nfrigurare,
În roşu toată-mbracată
Voiam doar… materializare…

Tot visam o tăvaleală
Căţarată susssss… pe nori,
Mă gândeam însă la boală,
Să nu-l pierd... de sărbători.

Atâta m-am lamentat
C-am uitat de calendar,
Clipa… parcă s-a drogat
Între limbi, bătea-n zadar…

Aş fi vrut să urc Olimpul
Să văd zbaterea feeric
Şi-au gătat mayaşii... timpul
Aşteptăm alt… teleferic…

Vom parcurge-acest tronson
Liberi, ajutaţi de ,,Bunul,,
Cu toţi vom cânta pe-un ton,
Fi-vom în curând… doar UNUL!

25.01.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu