duminică, 30 septembrie 2012

Septembre-de vineri pînă vineri de Emil Marian

E vineri azi, lucrul închei,
Îsi zice Gogu fericit,
Ochi-mi vor fi după femei
Și inima după...iubit!

Iar sambata in club m-am dus,
Si am baut si am dansat
M-am invartit precum un fus,
Acum nu stiu unde-am parcat…

Pe duminica, abureala,
Greu ma trezesc la viata iar,
Asa ma-ncearc-o mahmureala,
Nu cred cumva s-aveti habar.

E iarăși luni și-ncepe săptamana
Cu chef de munc-așa mai subțirel,
Acum la treabă nu ne mai dăm mîna,
Suntem cam apăsați de...tulburel!!!

Îi  marti a doua zi din saptamana,
Spre uichend noi am mai facut un pas,
Aproape-i si acest sfarsit de luna,
Iar toamna e numai in primul ceas...

S-a făcut miercuri, zi de post,
De la rele ne-om abține,
Să gîndim al vieții rost,
Pentru vremea care vine.

E joi si uichendul e la un pas,
Munciti cu bucurie si cu spor,
Putin din saptamana a ramas,
De-o leneveala la toti ne e dor!

Astăzi e vineri iară,sfîrșit de săptămînă,
Septembre e pe ducă, începe-o nouă toamnă,
Pe-alee m-aș plimba, tinîndu-te de mînă,
Dar vremea a trecut, cum zboară timpul doamnă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu