marți, 5 martie 2013

Din zori si pana-n seara... de Lacramioara Lacrima

Din zori si pana-n seara
Pana noaptea coboara
Cat soare straluceste
Prin raze imi zambeste
As vrea ca sa ma plimb
Cu tine sa ma alint…
In gandurile mele
Doar tu esti printre ele…
Pe aleile din parc
Sa ma gandesc cu drag
Si mirosind o floare
Tu sa-mi dai alinare…
Iar eu o sarutare
Tu sa o prinzi din zare
Pastrand-o pe gurita
Pe par intr-o suvita
Sa simti cat te iubesc
Prin ganduri sa ghicesc
Ca si tu ma iubesti
Al meu acuma esti,
Speranta regasind
Ca doar traiesti iubind
Prin fire-om impleti
Visul de a iubi…

Din zori si pana-n seara
S-ascult privighetoare
Cu glas melodios
Eu sa te stiu voios,
Pe banca sa m-asez
La tine sa visez
Vantul mangaietor
Ce stie al meu dor
Prin frunze sa-mi vorbeasca
Blajin sa le fosneasca
De norii vor veni
Pe cer s-or impanzi
Imprastiind in jos
Stropii cei zgomotosi
Am sa mai stau un pic
Ca sa ascult…pic, pic,
In sunet de concert
In ritm placut, alert,
E prospetime-n aer
Si-astept un curcubeu
In linii colorate
Prin umbre delicate,
Iar se va-ntuneca
Nu si-n iubirea mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu