marți, 2 octombrie 2012

speed - de Nuța Istrate Gangan

sfidai toate limitele de viteză
(nu te-ai supus niciodată regulilor
nu-i așa?)

te-am privit până te-ai transformat într-un punct
ochii îmi ardeau;
corbi invizibili
ciuguleau hulpav irişii obosiţi

nu plângeam;
lacrimile au fost plânse
cu mult înainte
dar te striveam sub pleoape
cu pumnii strânşi şi unghii înfipte adânc

plecai fără destinaţie
fără adio
nu mai exista cale de întors
nici drum de mers înainte

am fost doar postul restant
la care ai trimis scrisori fierbinţi o vară

voiai să laşi în urmă
podul acela suspendat
pe care un sinucigaş
îşi plănuia ultima dorinţă

am crezut că ai fugit de mine
şi am blestemat clipa
în care te-am învăţat
depăşirea vitezei legale

(mult mai târziu am aflat
că de fapt
nu ai avut frâne

şi că ai fost pe podul acela)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu