joi, 25 octombrie 2012

Ploaie de dragoste, dor… de Lacrimioara Lacrima

Cand iarasi apari
Ploua cu dragoste
De peste tot, de prin zari
Ca-i minunata poveste
Stiu ca nu m-ai uitat
Canta pasari in toamna
Ce pleaca, au si plecat,
Si vantul ne-ndeamna
Spre visul fericirii
Lasand vara in urma
Zambindu-i iubirii,
Copacilor fara de umbra
Prin frunze decolorate
Pictate in rosu si galben
Pe jos stand asezate
Intr-un covor fara aseaman.
Vantu-mi vorbeste de tine
Cu val racoros ca ti-e dor
Daca ti-e greu sau ti-e bine
Ma tot gandesc, nu-i usor…
Plange ziua din nori
Ce vreme umeda este
Daca tu iar apari
Ploua cu dragoste…

Ramas bun imi tot iau
De la soare cu raze fierbinti
Ploii, amintiri ii redau,
Zambind cu ochii-mi cuminti,
Stropii curg pe ferestre
Sunt reci in mangaiere
Ploua cu dragoste
De vii cu a ta adiere
De gesturi, cuvinte calde,
Chiar daca afara e-un vuiet
Privirea-mi zareste ,nu sade,
In fulger sau in falnicul tunet…
Ploaia se-opreste deodata
Raman lacrimile-i in jur
Faptura ti-o vad dintr-o data
Cu bratul tau ma-nconjur,
Cerul acum e senin
Noaptea se lasa asa fin
In mine picuri mai vin
De dragoste intr-un alint,
Nu uit ploaia cea deasa
Stele imi canta in cor
Imagine misterioasa
Ploaie de dragoste, dor…

Numar picaturi de ploaie, dar sunt mii si-atat de multe, stropi de dragoste siroaie,…dorului n-or sa-i ajunga, cand nu pot sa te privesc, sa te aud macar in vis, stropi de ploaie imi zambesc…cu dragoste din abis…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu