miercuri, 24 octombrie 2012

Sărut mâna... Părinților mei, Alexandru și Maria - de Nicoară Nicolae-Horia

Sărut mâna, mamă, sărut mâna, tată,
Mâinile din care am sorbit lumină,
Viața mea complexă, viața mea certată
Simplității voastre pururea se-nchină!

Tată- Alexandru și Marie- mamă,
Logodire sfântă pe-un picior de plai,
Mi-ați lăsat cuvântul, adevăr și vamă,
Pentru când veți trece dincolo de grai,

Mi-ați lăsat cuvântul, dulcea lui povară
Să o port cu mine, umbră credincioasă,
Dar atâta vreme cât vă știu Acasă
Nicio nerostire n-are să mă doară!

Când sub stele-i brumă și-amiroase-a ger,
Deși nu-mi răspundeți când vă strig în șoapte
Din ungherul clipei, rece și stingher,
M-așteptați acolo cu cireșe coapte...

Sărut mâna Mamă, sărut mâna, Tată,
Când pe lume, iată, ne pândesc dezastre,
Viața mea complexă, viața mea certată
În genunchi se-nchină simplității voastre...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu