sâmbătă, 27 octombrie 2012

Intotdeauna… de Lacramioara Lacrima

Intotdeauna am sa sper
Nu am sa iau, nici n-am sa cer,
Caci, toate vin chiar de la sine

De tii cararea drept si bine
Si poate neprivind ‘napoi
La pasii scursi printre nevoi
Pasind mai sigur catre maine
Acum, ca eu te stiu pe tine…
Desigur, ca n-am planuit
In viata mea sa fii sosit
Doar umbra anilor ce au fost
Mi-au planuit iubirea cu un rost
Intotdeauna, am s-o pastrez,
Am sa iubesc precum visez
Cu tine-n gand si-n inimioara
Mister in timpul care zboara,
Incredere mai multa-n mine
Cu dragostea a vrut sa vina,
Intr-un decor de dor agale
Ce-a vrut sa imi deschida o cale,
Roua in suflet pe-un taram
Ca un balsam il simt acum
Deschid fereastra inimii
Sa intre aerul iubirii…

Intotdeauna am sa scriu
O poezie si-am sa fiu
Izvor de ganduri impartite
In strofe tainic rasarite
Cu sunet de privire blanda
Prin rima, am sa te iau de mana,
Am sa-ti arat ce-i dragostea,
Dorinta-n dans cu flori de stea,
Farama dulce de nectar,
Parfum etern far’ de hotar,
Lumini ce inca n-ai zarit,
Scantei subtile-n infinit…
Intotdeauna TE-AS IUBI
Ce-am mai bun ti-as darui
In rasarit, apus de soare,
Cand iarba se rasfata-n vara
Prin picurii ce cad din nor
Intr-un ecou ametitor
Cand florile iar infloresc
Si primavera o vestesc
Cand frunzele cad pe pamant
In toamna ce ne aduce vant
Cand iarna asterne neaua-ntr-una
Intotdeauna pentru totdeauna…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu