duminică, 21 octombrie 2012

Strălucirea toamnei de Irina Nedelciu


Raze de soare inundă pământul
Iar mie îmi pare că zbor, ca şi vântul,
Prin văile lungi cu frunze zglobii,
Prin albia apei în şoapte de zi.

Ce toamnă de farmec îmi umblă în ochi!
Ce vis de iubire îmi cântă-n deochi!
În zările albastre trăiesc aventura,
În graţii de frunze dansez tura-vura.

Nebuna de toamnă, cu pletele ei
Mă gâdilă-n suflet cu raze prin tei,
Zâmbesc amintindu-mi iubirea de atunci
Când eu alergam în braţele dulci.

Miresme de toamnă, parfumul dorit
Mi-aduce fiorul. Mi-e dor de iubit!
De dulce sărut în leagăn de stea
Sub bolta albastră, cu luna pe ea.

O mare de raze, inundă pământul
Şi gândul îmi zboară mai iute ca vântul
Spre inima ta, cu zâmbete mici
Ai grijă iubite, acum, să nu pici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu