duminică, 21 octombrie 2012

Daca ai fi… de Lacramioara Lacrima


Daca ai fi ploaie 
Eu sa fiu pamant
In picuri siroaie
Tu sa ma atingi
Iar dorul de tine
Sa se racoreasca
Cand se aseaza-n mine
Tie sa-ti vorbeasca.
Daca ai fi soare
Raze sa-ti arunci
Eu sa fiu o floare
Zambet sa-mi aduci
Pe orice petala
Tu sa ma saruti
Ca-i oranduiala
Ca sa nu ma uiti.
Daca ai fi vant
Eu o frunza-n pom
Adiere-n cant
Sa imi fii acum
In caderea mea
In mijloc de toamna
Cu dragostea ta
Sa ma bagi in seama.

Daca ai fi mare
Iar eu valul tau
In largul din zare
Cu mine mereu
Intr-o stralucire
Sa ma inconjori
Cand nu am rabdare
Sa ajung la tarm…
Daca ai fi neaua
Alba de zapada
S-alerg toata ziua
Sa te prind in palma
Sa-ti simt puritatea
In alb imbracata
Si singuratatea
S-o alung indata…
Dar ploaie nu esti
Soare nici atat
Totusi ma iubesti
Chiar asa cum sunt,
Vant, mare sau nea
N-ai fost, nu vei fi,
Sunt dragostea ta
Si te voi iubi…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu