duminică, 22 iulie 2012

ÎŢI SPUN ADIO - de Irina Nedelciu






Eu mi-am jurat să te reneg 
Îmi va fi greu, nu pot să neg!
Am încercat să te-nţeleg,
În timpul cel trecut, întreg...

Dar numai piedici am avut
Şi-n amăgiri am petrecut,
Acum de ajuns cu acest joc
Vreau să-mi găsesc şi al meu loc.

Îţi spun adio, dragul meu,
Culoarul îl închid cu greu
Nu va fi cale să mă-ntorc,
Căci nu voiesc să cad de tot.

Deci uită tu, de orice fir,
Nu-ţi mai răspund chiar de mi-e chin,
Mă apropii doar de cel divin
În rugăminţi şi plâns din plin.

Cu ajutorul lui ceresc
Te voi uita, căci mă feresc,
Să te privesc cumva pe sticlă
Sau să-ţi citesc vreun rînd în pripă.

Mă voi ruga şi pentru tine
Să fii iubit de ştii tu cine,
Să poţi să pleci pe calea ta
Ţinând de mână mica stea.

Cu cald în suflet voi privi
Văzând că ai ieşit din gri,
Voi ştii atunci că-n astă lume
Iubirea mea s-a scurs din urme.

Apoi, eu sigur voi găsi,
Şi a mea iubire într-o zi,
Ea stă ascunsă şi aşteaptă
S-o văd... şi să îi spun o şoaptă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu