vineri, 27 iulie 2012

Cand mi-e dor de tine… - de Lacrimioara Lacrima




Cand mi-e dor de tine
Privesc zari senine
Ganduri ce m-apasa
Le las ca sa iasa…
Sa zboare departe
Sa nu se intoarca
Dar vin inapoi
Cu dor de noi doi
Curgere-n cuvinte
Spuse sa alinte
In minte-mi revin
Incercand s-alin
Inimioara, suflet,
Asternand un zambet
Lacrima stergand
Din ochi si din gand…
Cand mi-e dor de tine
Pictez clipe-n mine
Care au fost atunci
In culori prea dulci
Acuarela vie
Tainica amintire
Un tablou creat
Precum am visat…

Cand mi-e dor de tine
E tristete-n zile
Si multa tacere
Nu mai pot a cere
Soarelui de afara
Sa-ti vad chipul iara
Ca-ntr-o ‘ntruchipare
Speranta imi moare
Razele de foc
Mistuie un loc
Suflet de poiana
Ce poarta o teama
De ploaie si nori
Picurand pe flori
La pamant le-o pune
Si o floare anume
Se va frange-ndata
Dar nevinovata
E floarea iubirii
Cea a fericirii
Cu mireasma pura
Cum e in natura
Vantul e-n suspine
Si mi-e dor de tine…

Ce-i un dor? O nostalgie…raspandita-n poezie? Ori dorinta de un zbor…sa ajung incetisor…gandul ca sa mi-l asez…acolo unde visez…



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu