marți, 31 iulie 2012

Daca vrei iubire... de Lacrimioara Lacrima


Daca vrei iubire
Vino la-ntalnire
Sub sclipiri de stea
Da-mi dragostea ta,
Sub a lunii raza
Da-mi noua speranta
Ca ma vei iubi
Cum tu numai sti…
Daca vrei gurita
Vino-n poienita
Sa gusti buze moi
Sa fim doar noi doi.
Vino la izvor
Sa pasesti usor
Sa vezi pasarele
Si visele mele…
De ma vrei pe mine
Vino pe coline
Pe dealul cu dor
S-admiram un nor,
Iar el cand va plange
In brate ne-om strange
Cand ne-o picura
Vom simti iubirea…

Vin’ sa ma mangai
Sa-mi soptesti intai
Vorbe dulci, duioase,
Sa-mi spui ca-s frumoasa…
Vino si-ai sa vezi
Ochii mei cei verzi
Verdeata sub pleoape
Sa-mi fii mai aproape!
Vino, fara teama
Sa calcam prin iarba
Si sa stam sub pomi
La pieptu-ti s-adorm…
Sa-ti simt inima
De-o cere pe a mea
Sa-mi dai un sarut
Sfios si tacut…
Sa m-alinti intr-una
Pan’ rasare luna…
Pana dimineata
Sa ma tii in brate…
Eu mereu te astept
Fara vreun regret
Daca vrei sa vii
Aici eu voi fi…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu