sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Zavoianu Vali - Asteptare

Lipesc urechea de pamant
S-aud ecou de pas ce vine
Imi tipa astazi iar un gand
Ca mi-e un dor nebun de tine.

C-un tremur de neimpacat
Mai caut printre manuscrise
Batranii vraci de-au inventat
Un leac pentru-ale mele vise.

Pastrez presate-ntr-un caiet
Alinturile tale toate
Si-n buzunarul de la piept
Tot ce-mi soptesti tarziu in noapte.

Am pregatit intr-un cadou
Trei mii de feluri de-a zambi
Si gura-mi dulce- bibelou
Sa ti le dau cand vei veni.

Iti scriu iubitul meu din vis
Eu, fericirea ta ramasa
Si sufletul mi-l las deschis
Sa intri, sa ma iei acasa.

Nu vreau sa caut alt destin
Acum, c-am invatat prea bine
Tot dorul plans sa mi-l alin
Cand poposesc in gand la tine.
19.11.2011- Zavoianu Vali

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu