sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Zavoianu Vali - Umbra mea

Te-ai ascuns in umbra mea

Si esti unde sunt, mereu,
Unde-ncepe forma ta?
Si unde ma termin Eu?

Ori de cate ori salbatic
Buzele-mi pecetluiesti
Milimetric, matematic
Cu saruturi nebunesti,

Nu mai stiu daca suspinul
E al tau sau e al meu.
Te-ai amestecat in vinul
Ce sa uit de lume-l beu.

Ai invatat sa mangai lumea
Prin porii si prin ochii mei
Ma faci sa ma simt azi minunea,
Cea mai iubita-ntre femei.

Cum pot sa te adun in brate
Batand la portile lumesti?
Imi las doar bratele-mi s-agate
Din umbra mea, umbra ce-mi esti.

Si in oglinda existentei
De ma privesc, te vad in mine
Mi te-ai armonizat cadentei
Din inima, traiesc prin tine.

Si cand respir, a ta suflare
Vibreaza-n melodia veche
Ce-o canta azi din intamplare
Iubirea-n suflete pereche.

26.11.2011, Zavoianu Vali

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu