duminică, 20 noiembrie 2011

Alexandra Manea - Si te-am crezut

Cu glasul stins,
Cu ochi arzand,
Te ascultam
Razand, plangand
Si nu credeam ca ai sa minti
Cum ai facut.

Dar m-ai mintit
Si te-am crezut...
Cum de-am putut sa tot ascult
Aceleasi false naluciri,
Amagitoarele-ti iubiri
De-nchipuit?

Mi-e greu sa cred
Cu-adevarat
Ca m-ai iubit
Si m-ai uitat
In scurtul timp care-a trecut
De la-nceput.

E trist sa stii
Ca pentru el
Nicicand n-ai sa mai fii
La fel
Caci alta-ndat’ l-a fermecat
Si l-a furat.

De vrei
Sa-l mai auzi macar
Sa il privesti
Sa-l mangai iar
Ori poate sa-i vorbesti odat’
E in zadar.

Chiar de-l zaresti
O clipa doar
Intoarce capul
Si dispare iar,
Caci ea l-asteapta-n locul
De-altadat’.

Eu te-am iubit
Si m-ai uitat
Si sufletul
Mi l-ai pradat
De orice dor sau vis ce-odat’
Eu le-am aflat.

Dispari, te rog,
Din viata mea
Ia tot ce vrei
Si nu lasa
Decat puterea s-o mai iau
De la-nceput.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu