miercuri, 30 noiembrie 2011

Zavoianu Vali - Daca...



Daca as fi iertare
M-as aseza in sufletele chinuite
Si as aprinde lumina
Acolo unde intunericul
A facut case de paianjen.

Daca am fi flori
Am inflori pur si simplu
Acolo unde am prins radacina
Fara sa conditionam Universul
Sa ne priveasca.

Daca as fi iarba de leac
As fierbe la nesfarsit
Daruindu-mi esenta
In licoarea ce poate vindeca
Toate suferintele lumii.

Daca am fi pictorii vietii
Am scapa ca din intamplare
Albul peste intreg tabloul
Oricat l-ar sterge timpul apoi
Umbrele de alb ar dainui.

Daca as fi nai
As aduna toti copiii
Sa sufle peste mine cu puritatea lor
Inaltand peste lume
Cea mai minunata doina.

Daca am fi daruri
Ne-am aseza zambetul
Dezgolit de ambalaj
Langa bradul de Craciun
Al sufletelor ce indura singuratatea.
30.11.2011- Z.V.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu