duminică, 20 noiembrie 2011

George Roca - Craiasa florilor


un cavaler al poeziei

Ochii tăi tainic univers,
Ca două flori de albastrele,
Obrajii proaspeţi – doi bujori,
În păr ţi-am împletit viorele.

Pe la urechi am atârnat
Buchete mici de lăcrămioare
Şi maci pe buze eu ţi-am pus,
Eterna dulce sărutare.

Pe sâni-ţi proaspeţi de fecioară
Am pus doi crini, sub braţ zorele,
Pe pântece inimi din frezii
Însăgetate cu lalele.

Mai jos întins-am o garoafă
Iar pe genunchi, pusu-ţi-am roze,
La glezne albe flori de nufăr,
Şi între degete, mimoze!

Pe alba pernă pus-am cale
Şi mândre flori de paradis…
Păreai o zână minunată
Parcă venită dintr-un vis.

Aşa impodobită-n flori,
Eşti cea mai splendidă mireasă
Privindu-te eu te ador
Iubito, dulcea mea crăiasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu