luni, 21 noiembrie 2011

Zavoianu Vali - A mea toamna


Te-as chema,sa vii la mine
Pleaca toamna,iarna vine
Frig in suflet si afara
Vreau caldura ta bizara.

M-ai strigat?mi se paruse
Dar fu vantul care-aduse
Glas de ploi si frunze moarte
Da-i-as dorul sa mi-l poarte.

Glas de frig si de pustiu
Fir-as iar a ta sa fiu
Sa ma ninga langa tine
Sa-mi mai fie cald si bine.

Glas de dor batut de soarta
Fir-ar rostul ei de poarta
Ca si azi ramane-nchisa
Ai uitat de-a ta promisa.

Parca vad ca vine iarna
Si-mi ingheata de pustii
Dorurile mele toate
Asteptandu-te sa vii.

Un comentariu:

  1. Tot aştept, speranţe triste!
    Noptea stelele-s cam stinse,
    Toamna e cu lacrimi reci.
    Pe la mine tot nu treci.
    Poarta scârţâie de ciudă
    Toamna asta este crudă
    Vreau mai tare să te strig
    N-am curaj şi-mi este frig. (Corina Nica, 21.11.2011)

    RăspundețiȘtergere