duminică, 20 noiembrie 2011

Alexandra Manea - Intre inger si drac

Datorez sintagma "intre inger si drac" recent promovatei lansari a Vacantei muzicale. Sper sa nu se supere ca am imprumutat ideea. Am incercat sa o folosesc diferit...

 Intre inger si drac
 Oscilez ca un ac
 De busola striacata
 Ce iluzii arata.

 Ba-s cuminte, ba rea,
 Azi te-ascult, maine ba,
Tu imi ceri ca sa tac,
 Sunt si inger, si drac...

 Jur ca nici nu mai stiu
 Cum e bine sa fiu!
 Intre inger si drac
 Zi de zi ma complac...

 Gandul tau e preaplin
 Cand te supar putin
 Caci sunt inger sau drac
 Si-apoi iar te impac...

 De sunt inger sau drac
 Stiu ca n-am ce sa fac
 Caci mai rau te atrag
 Daca tac.

 Iarasi inger si drac
 Ba-s o floare de mac,
 Ori petala de crin,
 Ba surad, ba suspin...

 In copil ma prefac
 Cand sunt inger sau drac!
 Si m-alinti si imi spui:
 Te iubesc, al meu pui!

 Da, sunt inger si drac!
 Spune tu: ce sa fac
 Dac-asa-m invatat
 Sa iubesc un barbat?

 Zau nu stiu cum sa fac
 Ca-ntre inger si drac
 Ma ridici, ma cobori,
 Imi dai zeci de fiori!

 Ma si chemi, ma alungi,
 Dar cu mine ajungi
 Sa dansezi in iatac
 De sunt inger sau drac...

 Stiu ca –n sufletu-mi zac
 Si un inger, si-un drac
 Dar de tine mi-e drag
 Ca de-un frag.

 Cand sunt inger si drac
 Vad cum iesi la atac,
 Caci te-mipng in pacat
 Si de val esti luat.

 Azi un inger, ieri drac,
 Ma privesti cam posac
 Si ma-ntreb cum sa-ti fur
 Al iubirii sperjur!

„Nu-ntelegi ca mi-e greu,
 Ca nu-mi dai ce vreau eu?
 Vreau un inger, nu drac!”
 Zau! Promit! Nu mai fac!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu