sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Zavoianu Vali - La rand la fericire

Mi-atarna astazi gandul

Prin ramuri de cires
Si stau tacut la randul
Ce vietii nu da gres.

Un rand tacut,ca gandu-mi
Ce curge peste zari
In care-astept la randu-mi
Raspunsuri la-ntrebari.

Dorind toti intelesul
Inaintam greoi
Paradoxal ca mersul
Ne-aduce-ntrebari noi.

Si-n cruda-ntelepciune
La care am ajuns
Privim ca pe-o minune
Azi, fiece raspuns.

Si ne mintim norocul
Ne spunem in nestire
Ca facem sortii jocul
La rand la fericire.

Ne pierdem in tacerea
Din rand, caci suntem frati
Ce ne-am incins durerea
C-un lant de condamnati.

Purtam pe umeri stele
Si intrebari hulpave
Raspunsurile-s grele
Destinele-s bolnave.

Ne tipa in tacere
Amara neputinta
Aflam raspunsuri care
Ne-au adancit cainta.

Ne palpaie in tample
Doar rugi neterminate
Visand sa ni se-ntample
Spalarea de pacate.

Micimea ne rapune
Ne picura-n gandire
Si visul ne apune
La rand la fericire.

Ne tanguim tacerea
Caci n-avem alta soarta
E aspra mangaierea
Ca ne asteapt-o poarta.

O poarta ce ne trece
Mai intelepti prin viata
Ca sufletul sa plece
Mai plin, spre dimineata.

Ne-mbarbatam ca viata
Nu e zadarnicie
Ne coasem toti cu ata
Pe-un tiv de vesnicie.

Uitam voit ca suntem
Scanteie dintr-un foc
Si-o clipa numai ardem
C-atat avem noroc.

Si ni se stinge gandul
Tanjit de plenitudini
Murind incet la randul
Ce n-are certitudini.

Mi-atarna astazi gandul
Prin flori de busuioc
Si stau tacut la randul
Cel fara de noroc.

25.11.2011, Z.V.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu