sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Alexandra Manea - Curcubeu de iubire

Eu una nu m-am saturat de culoare si, cum de cateva zile imi tot zboara prin minte ideea unui curcubeu stirbit, am gasit acum prilejul sa-l asez pe panza, profitand de cercul de pictura care s-a deschis in grupul nostru saptamana aceasta. :)


Cand raza blanda a soarelui caldut de vara
Cu stropi de roua picurati din ploaie s-o juca
Sa nu te miri de curcubeul o sa-ti para
Un pic mai stirb, caci este numai vina mea.

Eu am furat culoarea din bolta sa curbata
Si n-am stiut la timp sa ma opresc!
Si-acum ma simt atat de vinovata,
Caci nu am vrut atat de tare sa-l stirbesc!

Intai am stors o picatura cat un bob de roua
Dintr-o vergea de curcubeu albastra,
Dar n-a ajuns sa-mi coloreze amandoua
Visarile ce le aveam cu dumneavoastra.

Si-apoi am luat din dunga sa oranj
Un strop mai mult, caci mi-era dor de tine
Si am crezut ca n-o sa fie un deranj,
Ca i-a ramas destul si c-o sa-i fie bine.

Cu rosul sau aprins mi-am colorat o buza,
Caci ma gandeam sa te seduc in acea seara,
Si-am inteles apoi c-a fost numai o scuza,
Simtind cum remuscarea ma omoara.

Si mi-am pictat si-n ochi cu indigo,
Gandind c-ai sa te simti vrajit de-a lor nuanta
Si-acum pricep ca doar un emabargo
Putea s-opreasca a mea extravaganta!

Dar curcubeul m-a lasat sa fur si violet,
Sa-mi coloreze gandurile toate,
Caci nu puteam s-aleg ceva discret,
Riscand sa vezi a lor normalitate.

Apoi mi-am spus ca numai un crampei de verde
Pe rochia mea s-o potrivi mai bine,
Gandind ca altfel in multime ma voi pierde,
Cand eu doream sa ma privesti numai pe mine!

Si-ntr-un final furat-am si un galben de gutuie,
Ca sa ma crezi o raza din soarele de mai,
Sperand ca ai sa-mi spui: „Duduie,
Cat imi doresc in inima sa-mi stai!”

Stiu ca de furt acum sunt acuzata
Si n-am sa-mi iert pacatul cat traiesc!
Si nu pledez decat ca-s vinoata
In ROGVAIV c-am incercat sa te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu