sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Stelian Maria - Politica

Decrete-n sus, decrete-n jos

Si peste tot decrete sunt,
Tu, biet roman, nu ai de ros
Nici unde calci, al tau pamant.

Si nu mai poti nici Om sa fii,
Caci te gonesc si din mormant,
Acesti rechini ce-nghit intai
Chi-ar nenascutul nostru cant.

Iti vor si mainile sa-ti lege,
Si mintea sa ti-o faca scrum,
Acesti barbari fara de lege
Te-ngroapa-n colbul de pe drum.

Si vraja cui o sfarma ei
Cu-atata zgomot infernal ?
E doar a tarii, dragii mei,
Si-am adunat-o val cu val.

Nu va ucideti intre voi
Doar sa le faceti lor pe plac,
Ci sa va strangeti ca un roi
Si-asa sa le veniti de hac !

Eu n-am putut sa fiu argat,
Sa le zambesc pe cativa lei,
Dar eu sunt lupul alungat...
Voi sunteti haita, lupii mei !

Stelian Maria, 19/11/1990, Malmö

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu