sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Gavril Cati - Scriu

 
Scriu,imi privesc mana dreapta sau mana stanga scriind (ambidextru :)) ,si ma intreb: dar cand si cum voi putea sti ca intre atatea contradictorii sensuri, alegerea mea e perfecta?! Cand si cum va deveni imposibil halucinantul proces in care credinta de azi se va dovedi gresita maine? Giuseppe Verdi, convertit la batranete de un nou adevar artistic, ratacea pe strazi si cumpara pentru a le distruge, flasnetele cu melodiile lui mai vechi.Dar niciun gest nu este reversibil...
In spatele batranului maestru continua sa se fredoneze stupid "La donna e mobile".
Nu mi-e teama ca as fi in stare sa-l tradez pe Dumnezeu, mi-e teama ca as putea sluji un Dumnezeu care nu exista!!!!
Dar peste toate aceste indoieli si dureroase nesigurante, in crancena lupta de a descoperi si spune adevarul, scriu si nu-mi doresc decat sa nu trebuiasca niciodata sa ma intorc pentru a distruge vechile melodii.
SCRIU...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu