duminică, 20 noiembrie 2011

Mihaela Aldea - Niciun cuvant

Fără niciun cuvânt a fost pentru noi începutul.
Erai acolo oricând.... cu inima şi cu gândul.
Fără niciun cuvânt, ai fost pentru mine perfectul.
Nu-mi dau seama cum eu...ţi-am adus în suflet regretul.

Fără niciun cuvânt, ai ales să mergi mai departe.
N-o să mai fii nicicând... mângâiere, cuvinte sau şoapte.
Fără niciun cuvânt, dorul te va striga pentru mine.
Voi înţelege sperând, c-o şoaptă de-a mea e la tine.

Fără niciun cuvant, durerea va arde mocnită.
Paşii tăi rari măsurând, despărţiri uriaşe de-o clipă...
Fără niciun cuvânt, te-aş implora să mai stai o secundă.
Putere însă nu am...şi deja, ai plecat ca o umbră.

Fără niciun cuvânt, te depărtezi c-o discreţie mută.
In locul tău doar.. o privire-ntristată ascultă.
Fără niciun cuvânt, mi-ai dat şi mi-ai luat totul.
Te-aş chema înapoi, dar ştiu că nu aici ţie, ţi-e locul.

Fără niciun cuvânt, voi fi lângă tine cu gândul...
Sperând că-ntr-o zi... te vei opri ascultându-l.
Fără niciun cuvânt, voi vorbi fără vorbe o viaţă
In locul tău, ascultând...o singură lacrimă albastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu