sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Zavoianu Vali - Triste chei


Triste chei prin lacăte uitate
Vă mănâncă azi rugină de pustiu
În ocean v-aş arunca pe toate
Să vă pierd, de voi să nu mai ştiu.

Triste chei ce descuiaţi odată
Porţi închise sufletului meu
Răsunaţi amar în liniştea uitată
Unde mă întorc fără să vreau mereu.

Negre chei, prelungi, încuietoare
Simt răceala voastră nesfârşit
Unde să mă mai ascund eu oare
Prin destinul ce mi-e hărăzit.

Aş închide lacăte de frică
Şi-aş deschide uşi de vise-n cer
Triste chei ce nu vă mai ridică
Nimeni în traiectul efemer.

Dizolvaţi-vă-n speranţe mute
Şi plecaţi pe veci din amintiri
Vor pleca cu voi lacăte slute
Şi-oi rămâne-nchisă în iubiri.

28.oct.2011- Zavoianu Vali

http://www.youtube.com/watch?v=QJUthyuj7qU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu