vineri, 18 noiembrie 2011

Stationarea interzisa

Gandurile mele tropaie pe meleaguri retezate de neguri dense, incercand sa se sprijine pe idei fixate in memorii nescrise inca.
Capituleaza in fata unor orizonturi parca verticalizate salbatic de ura.
Accept instincte primare in causul palmelor asudate de tortura lor si ma transform intr-un palid trandafir pe cosmarul din noptile de Sanziene.Astern in drumul ce-l strabat, fanul proaspat cosit din labirintul din care nu am stiut sa ies decat o singura data.
Gandurile mele danseaza in ritmul in care pamantul pulseaza sub pasii mei si stiu ca voi gasi usa pe care am intrat doar pentru a iesi spre norii care aduc ploaia.
Mi-au crescut aripi si zbor spre curcubeul din sufletul meu!
Trec dincolo, obosita de atata cautare a capatului de drum.
Citesc cuvintele scrise cu aburi de lumina:"Stationarea interzisa!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu