vineri, 18 noiembrie 2011

Gavril Cati - Drum


Pe cararui m-am strecurat,
In ele-am cautat un rost,
Dar pasii mi s-au terminat
Si cararuie n-a mai fost.

Am mers pe drumul prafuit,
Din suflet praful nu s-a sters,
Credinta-n drumuri mi-am tocit
Si-am obosit de-atata mers.

Si drum de piatra-am strabatut,
In piatra chipul mi-am sculptat
In nemurire n-am crezut,
Caci pietrele s-au sfaramat.

Sub talpi asfaltul e un rug
Si din asfalt m-am intrupat,
Pot doar sa merg, n-am cum sa fug
Caci drumurile m-au furat.

Oricat de mult m-am transformat,
Am fost aceeasi ca acum,
Doar drumul meu e-acum schimbat
Sunt fericita pe-acest drum....

M-alint in orice mangaiere
Ma scriu cu oricare cuvant
Si vreau cu fiecare vrere
Sa ma incred in tot ce-i sfant.

Traiesc, iubesc, cant si dansez....
Traiesc...
Visez...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu