vineri, 18 noiembrie 2011

De vorba cu Paul Manzala


Manzala Paul Augustin, 14 noiembrie la 18:21
Vreau sa ma joc in parul tau ca un copil sarac cu frunzele,din lipsa de jucarii....Eu!

Zavoianu Vali
sa te adun in brate ca pe un buchet de flori de camp sa ma imbat de parfumul tau.sa nu imi pese de timp...e tot ce vreau...Tu.

Alexandra Manea Vreau sa-ti strang gandurile in causul palmei ca sa le dezmierd, sa-ti sorb surasul, sa-ti mangai sarutul si sa-ti inhalez sufletul astfel incat sa imi inunde fiinta si sa ma pierd in abisul dragostei mele pentru tine. Si-atunci nu vom mai fi tu si eu, ci NOI intr-o singura fiinta...

Manzala Paul Augustin
Am scris si eu cateva cuvinte,nu indraznesc sa le intitulez mai mult si iata:deja am trezit pasiuni nebune...:)),glumesc,va salut!

Alexandra Manea Era doar un exercitiu de imaginatie si pasiune... Te salut... generatie in blugi!

Manzala Paul Augustin
pur si simplu aveam imaginea unui copil care ignorandu-si saracia si frigul ascutit care-i trece prin hainutele mai mult sau mai putin potrivite,se joaca cu orice,cu frunzele cazute in trist acord cu vremurile traite,iar parul tau e pentru mine un alt univers,universul unui suflet inca...de copil!

Alexandra Manea Frumoasa si foarte, foarte trista imaginea copilului tau! Frunzele-s de vina! Ele au evaocat lucruri diferite pentru noi... :)

Manzala Paul Augustin trist,dar ce e tristetea atunci cand iubesti insasi viata...acel copil dupa ce si-a terminat toate lacrimile,a luat frunzele de jos in manutele murdare,le-a aruncat in sus si s-a vazut in alte lumi,zburand odata cu ele...

Alexandra Manea
Ma doare lacrima ce-alearga pe obraz, incercand sa prinda din urma un suras ce s-a stins ca o flacara timida, ce tremura in adierea tristetii din ochii tai. Da-mi gandurile-ti toate, ca sa le prind intr-o cununa si sa le impletesc in parul meu. Si-atunci voi mirosi a toamna, a mere coapte si-a frunze ruginii pe-alei de Cismigiu …

Manzala Paul Augustin si adulmecandu-ti mirosul tomnatic...sa iti dedic,anticipat,toti fulgii de nea!

Zavoianu Vali si sa-ti agat de glezne zambetele mele...numai pasind printre ele se vor sterge in urma ta tristetile lumii. se va asterne neaua pe taram curat...pentru tine

Alexandra Manea
Asterne-ti visurile toate pe-aleile stropite cu galben de gutuie si rugina. Vreau sa le strang pe toate-n sufletul meu, ca sa-si fosneasca tainicul sunet de toamna tarzie in mine mereu...

Manzala Paul Augustin
cu zambetele tale atarnandu-mi de glezne,fiecare pas e menit sa ma aduca aproape,tot mai aproape de tine!

Manzala Paul Augustin
o seara frumoasa sa aveti,fie ea in blugi,pijamale sau doar inveliti in propria melancolie!

Alexandra Manea
De cand zambetele tale imi mangaie pasii, plutesc pe un nor de speranta, zbor pe-o adiere de vis, ma pierd in lumina gandului tau si-apoi ma regasesc in tine toata si parca-s alta, mai tandra, mai senina, mai curata..

Alexandra Manea
O seara frumoasa si tie, Paul, dar numai in pijamale din blugi (prietenii stiu de ce)! :)

Manzala Paul Augustin da,eu m-am dezvelit demult de pijamale si de alte cele...iar de cand te zaresc pierzandu-te in lumina gandului meu,traiesc niste emotii incat daca as fi luna...as urla eu la lupi!

Manzala Paul Augustin am fugit,ca muncesc...noptile!

Alexandra Manea Noapte senina si... fara luna plina! :)

Zavoianu Vali seara frumoasa oameni frumosi.multumesc

Alexandra Manea Si eu va multumesc, prieteni dragi! Orele zboara cu sens alaturi de voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu