vineri, 18 noiembrie 2011

Zavoianu Vali - Odata-n viata

 Strecurat la mine-n suflet prin ferestrele-mi deschise
 Cu un tandru, dulce umblet ai starnit frumoase vise
 Nu stiam ca mai exista forma asta sa mangai
 Si-ntr-o inima prea trista sa patrunzi si sa ramai.

 Ce cuvinte pot descrie felul tau de a iubi?
 Mana mea nu stie-a scrie tot ce sufletu-ar dori
 Scrii o muzica divina, portativul tau sunt eu
 Ma inconjuri de lumina si dansam asa mereu.

 Si de-mi mai greseste pasul, in acest divin balans
 Imi soptesti placut cu glasul care ma conduce-n dans
 Nu te necaji,iubită. Dansul asta-l facem noi
 Doar pluteste fericita, sa ne impletim in doi.

 Si gustand din a mea gura, imi soptesti inca odata
 Doar iubeste-ma faptura, nu te crede vinovata.
 Scalda-te in fericire, lasa-ti zambetul pe fata
 Caci asemenea iubire o traiesti odata-n viata.

 Nu te mai gandi ca toate sunt menite-a se sfarsi
 Nici nu te gandi ca poate o sa uit a te iubi
 Pentru noi in asta clipa, se opreste timpu-n loc
 Nu gandi ca-i o risipa ca traim asa noroc.

 Doar primeste-mi gura dulce in acest sublim sarut
 Nu stiu dansul de ne-o duce spre sfarsit sau inceput
 Dar azi inima mea stie si iti spune negresit
 Esti iubita mea-n vecie si eu sunt al tau iubit.

 de va fi sa mor chiar maine.....eu muri-voi fericit
 15.11.2011, Zavoianu Vali

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu