vineri, 18 noiembrie 2011

Nutziyka Brindau - Pentru prieteni

Si-acum, cu harul de a scrie versuri
Va multumesc pe rand la fiecare.
Voi imi impartasiti cuvinte, gesturi
Si prietenia vostra-i o onoare.

Ma mai iertati daca gresesc vreo rima
Ori ritmurile-mi salta mult prea tare.
Considerati ca nu e totusi crima
Iar vina mi-o asum, oricat de mare.

 E mare lucru sa va am aproape
Si dragi imi sunteti pana-n soare!!
Pe drum m-as insoti cu voi departe,
Prin tabere, la munte si la mare .

 M-as aduna cu voi in jur la focuri.
Si-am praji frigarui tarziu in noapte.
Pentru baieti o “blonda” fara tocuri
Iar pentru fete, vinuri fierte, frate !!

Iar pentru cei ce stiti canta la corzi
Chitarile sa nu lipseseasca cumva !!
Sa ne-ndulcim sufletele cu folk
Si pasii sa-nvatam pe ritm de rumba

Mi-e dor de voi prieteni buni…
Desi va am imaginar in minte
Va tin ca pe o gasca de “nebuni”
Pletosi, frumosi cu tenisi si cu tinte !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu