joi, 16 februarie 2012

Zavoianu Vali - Povestea Marei continuă ( partea a III-a)

Oameni buni azi sunt mai tristă
Staţi o clipă să va spui
Am vazut la grădiniţă
Un copil " al nimanui".
Stătea într-un colţ apatic
Şi cu nimeni nu vorbea
Dar e-atâta de simpatic
Numai daca l-aţi vedea!
Cum ma ştiţi- zgâtie de fată
M-am dus până lângă el
Şi l-am întrebat mirată
De ce stă tot singurel.
Şi mi-a povestit că n-are
Aşa cum am eu o mamă
Şi mi-am zis eu cu mirare
C-a glumit, de bună seamă.
Mai apoi, ajunsă-acasă
Mama mea mi-a explicat
Că-i o treabă serioasă
Şi că e " abandonat".
Şi am plâns, cu tot necazul
Uite-aşa, de mila lui
Mâine o să-i pup obrazul
Lui baiatul nimanui.
Şi-am facut o bocceluţă
Pentru el cu-o jucărie
Pregătită-i pe măsuţă
Să i-o dau cu bucurie.
Şi pe mama am rugat
Fiindcă-i buna şi frumoasă
Să-l aducem pe băiat
De mâine la noi acasă.
Eu sunt mică şi vezi bine
Nu ştiu ce-i " abandonat"
Însă mă gândesc că vine
Mama care l-a lăsat.
De-o cunoaşte careva
Sau ştiţi bine povestioara
S-o-ndrumaţi eu v-aş ruga
La mine acasa, la Mara.

16.02.2012, Zavoianu Vali

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu