joi, 16 februarie 2012

Zavoianu Vali - Fug de marmură

Cuvântul tău de slavă, prin mine astăzi suie
Dar nu vreau venerarea şi chipul nefiresc
Nu mă preface astăzi, iubite în statuie
Mai lasă-mă femeie în felul meu lumesc.

Nu mă ascunde-n marmuri să nu mai pot nici plânge
Şi pe un soclu rece şi surd nu mă urca
Mai bine mă sărută şi-n braţe tu mă strânge
Mi-e frică de hulubii, ce m-ar putea păta.

Mă baga-n pat cu tine să fierb precum vulcanul
Nu vreau să fiu iubite prea recea ta statuie
Mai lasă-mă cu tine, femeie, să trec anul
Şi-n mine-n loc de slavă,iubirea ta să suie.

Şi zi-mi cuvinte simple, din drag de ochii mei
Iubeşte-mă lumeşte şi dă-mi a ta căldură
Te voi lăsa iubite amorul meu să bei
Să mori trăind în mine, când mă săruţi pe gură.

14.02.2012, Zavoianu Vali

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu