duminică, 19 februarie 2012

Mirea Roxana Mihaela - Te rog !

Ma gandesc cat o sa mai pot
Sa trec mereu peste-acest hop
Sa am putere de te-a ierta mereu
Chiar de-arunci cu spini in sufletul meu

Desi am zis, nu am crezut
Ca visul nostru este pierdut
Nu-mi pot, viata, imagina
Fara prezenta ta in ea

M-ai dezamagit prea mult
Dar oricum nu vreau sa te uit
Nu pot, nu vreau, nu sunt in stare
Desi am dus prea mult in spinare

Caci cred ca-nseamna a iubi
Sa poti sa treci si peste fobii
Si am trecut de-atatea ori
Iubite, vrei sa ma omori?

Sunt si eu om pe-acest pamant
Si durera imi tot cant
As fi vrut sa-mi pot canta
Of, iubite, fericirea!

Ajuta-ma, te rog, din chinul asta
Caci numai tu ma poti salva
Cum Adam i-a dat Evei coasta
Asa ma poti reactiva!!!

Cat vrei sa te mai implor
Nu vezi ca mor de-al tau dor?
Desi tu ai fost vinovat,
Mereu, tot eu, sa ma razbat?

Of, te iubesc prea mult
Caci altfel n-as fi stat s-ascult
Tristetea pe care o cant
Cu-acest suflet neinfrant!

(Mirea Roxana Mihaela – Ganduri, 19.02.2012)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu