sâmbătă, 18 februarie 2012

Zavoianu Vali - Nazdravaniile Mariei (Partea a V-a)

Lume, lume! Bună seara!
Iarăşi vă salută Mara!
Şi vă spun că am ajuns
La povestea despre...tuns!

Da, tuns, aţi citit voi bine
Şi-o să vă miraţi de mine.
Toată lumea s-a mirat
Ce-am fost în stare să fac.

Povestea-i cu Victoraş,
Un copil de la oraş
Cu nas cârn şi urechi mici
Ce venise la bunici.

El mă cunoştea prea bine
Şi-a vrut să se joace cu mine.
Cum nu ştia nici un joc...
Am inventat eu pe loc.

Într-un sertar am găsit
O foarfecă de croit
Şi-apoi....ce să mă ascund!
M-am gândit frumos...să-l tund!

Şi m-am apucat de treabă
Uşurel şi fără grabă
Ştiu că aveţi întrebări
Vă răspund: L-am tuns "cărări" !

Oricum avea părul mare
Părea altă arătare
Cu urechile lui mici
Semăna cu un arici.

Aşa că m-am apucat
Să îl tund neapărat
Că venise făr" să ştie
La Mara la frizerie...

Nu vă spun cum a ajuns
Când am terminat de tuns...
Meritam felicitări
Pentru-asemenea cărări!

Atât că nu ştiu de ce
Revoltate-s mamele
Mama lui şi mama mea
C-am făcut aşa ceva.

Mie-mi place ce-a ieşit!
Că l-am tuns chiar reuşit.
Îns-acuma nu-l mai lasă
Bietul, să iasă din casă.

Şi-am aflat şi adevărul
Stă-nchis până-i creşte părul
C-ar râde de el oricine
C-a venit la tuns la mine.

Ştiţi...nici eu nu ies din casă
Fiindcă mama nu mă lasă
Până marţi sunt pedepsită
Pentru-această "reuşită"!

Cu aşa urmări...se ştie
Că mă las de frizerie!
Dar de tot, nu m-oi lăsa
Inventez eu altceva!

Hai că plec şi v-am pupat,
Până mâine pe-nserat.

17.02.2012, Zavoianu Vali

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu