joi, 16 februarie 2012

Zavoianu Vali - Boroboatele Mariei (partea a II-a)

Ziua bună, sunt eu Mara...
Acea zgâtie de fată
Mă cunoaşteţi de aseară
Fiindcă v-am mai scris odată.
Să vă spun ce ghiduşie
Fără seamăn am făcut
E jale-n bucătărie
Dar....s-o iau de la-nceput.

Am uitat deschisă uşa de la tindă şi pisica
A intrat tiptil în casă făr" s-o văd precum o hoaţă
Şi-a mâncat ca nesătula tot ce-a pregătit mămica
Şi acuma are burta maaaare, cât o dodoloaţă.

Lapte dulce cu cacao, cozonac şi prăjituri
A înfulecat flămânda tot ce a găsit pe masă
De n-a mai rămas nimica, a mâncat cu zece guri
Ştie ea mama ce ştie, de nu o lasă în casă.

Dar nu asta e problema că acum ea-i fericită
Aşezată-i lângă uşă colea blândă pe un sac
Mă priveşte cu mirare şi-n plus toarce liniştită
Însă eu îs supărată şi nu ştiu ce să mă fac.

Voi că sunteţi mari, cu minte, vă întreb cu-ngrijorare
Cum să fac, că mi se pare că eu n-am făcut nimica
Ce-aş putea să spun eu mamei chiar acuma de apare
Să ne ierte pe-amândoua ...şi pe mine şi pisica!

15.02.2012, Zavoianu Vali

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu