duminică, 19 februarie 2012

Mirea Roxana Mihaela - Nu mai stiu…

Poate plangi acum sau poate nu
Oricum…mi-ai rupt sufletu’
E plin de durere acum
Si nu mai vreau sa plang nicicum!

Fericita vreau sa fiu
Fara tine, daca pot, nu stiu
Si nici sa-ncerc nu stiu de vreau
Nici nu mai stiu, defapt ce vreau.

Caci batalia asta-i crunta
Ma face sa nu mai gandesc
La dragostea noastra multa
Desi cunosc ca te iubesc…

Of, viata, ale tale arme
Le ridici acum asupra mea
Iar eu sunt cu mainile goale
Si tot sa ma strapungi ai vrea.

Ma-ntreb, adesea, cu ce am gresit
De te porti acum asa neobisnuit
Nu mai cunosc ai tai ratacitori
Nu mai cunosc nimic si ma omori.

Mai bine mor, dar dintr-o data
Nu mai suport asa usor, usor
Am mai murit, atunci, de dor
As vrea acum sau niciodata!

(Mirea Roxana Mihaela – Ganduri, 18.02.2012)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu