duminică, 26 februarie 2012

Mirea Roxana Mihaela - Deşi...

Deşi mi-ai făcut rău şi m-ai dezamăgit
Aş vrea să-ţi simt sărutul cald pe buze
Să mai aud al sufletului dulce clipocit
Iar ochii tăi, în poezii, să-mi fie muze.

Deşi nu te-am simţit de 143 de zile
Te simt în gând, defapt, la orice pas
Şi văd că nu-ţi pasă, acum, de mine
Ştiu că ţi-am zis, dar nu pot să te las!

Deşi cuvinte grele arunci cu uşurinţă
Cu sufletul rănit continui să iubesc
Deja durerea este acum obişnuinţă
Şi-n continuare, totuşi, te doresc.

Deşi mi-ai spus să fiu mai hotărâtă
Şi-atunci ţi-am zis că tot s-a terminat
Iubesc aşa cum ştiu, nepricepută
Dar prea mult timp te-am tot strigat...

Deşi poate-i târziu, aştept un semn
Aş vrea să faci ceva, căci mă iubeşti
Eu nu vreau, nici nu pot să te îndemn
Şi văd cu milă, semne tu cerşeşti.

Deşi aştept, cred că aştepţi şi tu
Chiar de e greu, aşa afost să fie
Dar nu mai pot, de data asta nu
Doar o speranţă-n suflet mai adie...

(Mirea Roxana Mihaela – Gânduri, 22.02.2012)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu