luni, 13 februarie 2012

Radu Adrian Gelu - Dor de tine, dulce privire...

Hrisovul sufletu-mi e înobilat
cu pecetea iubirii tale
desfăşurat-n lumina
constelaţiei de stele
ce-ţi ard în privirea
dulce, mângâiere...

Ochii ţi-s heruvinii ce incită
pana-mi cea ascuţită
a-ţi ciopli în cuvinte
dar şi-n dor fierbinte
icoana frumuseţii
şi dorinţei neostoite...

Însetat în dor de a ta iubire
păşesc vis după izvor
de speranţă, fericire
în lacrimă trec pana
ca să-ţi scrie, să scrie
dorul ce mă mistuie...

Buzele-mi uscate să transpire
vor la al tău dulce sărut
murmurându-ţi şoptire
în tainic vânt şi în gând
dăltuind cel vers-cuvânt
a te aduce lângă mine...

Privirea aprinsă-ţi scapă dorinţa
frământarea ce te doare
a te abţine ţi-e stăruinţa
iubirea ne e tot mai mare
ascultă-mi dorul şi gândul
ascultă-ţi inima ce tresare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu