duminică, 12 februarie 2012

Augustin Septimiu Ion - Tie


Vad ce-i mai frumos, in tine!
Dumnezeu cand te-a facut,
Cred ca s-a-ntrecut pe sine
Dandu-ti bun, tot ce-a avut.

Iar cum eu in viata asta
Am iubit tot ce-i frumos,
Te-am dorit din prima clipa
Din crestet si pana jos.

Ai avut atatea chipuri
Cu care m-ai mangaiat,
Printre darnice-anotimpuri
Ti-am fost vesnic rasfatat.

Te vreau dragoste, pe tine,
Nu conteaza de-am sa cad.
Stiu ce va urma preabine:
Zbor din rai si pana-n iad.

Vreau plutire si visare,
Tanguire de viori,
Si sa pierd - din intamplare...
Tot sistemul de valori.

Cand ma voi trezi, sau unde,
Cat de mult voi suferi...
Reziduri contractuale -
Ce conteaza-i ”A IUBI”!

Jur ca te iubesc, femeie!
Eu, eternu-ndragostit -
Si de ma nasteam ca tine,
Tot femeie-as fi iubit!

22.10.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu