joi, 2 februarie 2012

Zavoianu Vali - Dor de tine

A mai trecut o zi, se-aşterne seara
Se stinge pentru-o noapte umbra ta
Îmi cântă dorul dulce ca vioara
Mă paşte altă aşteptare grea.

Trasez ca-n dans cu palmele în aer
Conturul sufletului tău senin
Şi cântul dorului se face vaier
Cer umbrei tale să mai stea puţin.

Mă cert în gând mereu cu calendarul
Să nu mai doară paginile lui
Şi-n fiecare zi să-mi ia amarul
Să-l ia, să-l duca-n ţara nimănui.

Şi m-aş certa cu ceasul din perete
Să nu mai cearnă ore-atât de greu
Privind nepăsător cum mor de sete
De setea dorului de tine dragul meu.

Îmi ciocăne-n fereastra suferindă
Tristeţea nopţii lungi fără de tine
Şi eu îţi murmur iar ca o colindă
Să vii să dormi alăturea de mine.

31.01.2012, Zavoianu Vali

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu