luni, 6 august 2012

Am sa te iubesc intotdeauna… de Lacrimioara Lacrima


Am sa te iubesc intotdeauna
Uite, sus pe cer este iaras’ luna,
Noaptea asta. am sa te visez pe tine
Ca si ieri si-n noaptea cea de maine.
Orice fac. esti doar in gandul meu.
Vad o stea ce lumina mereu.
Poate este, da,…este al tau gand
Ce-mi raspunde acum la ceea ce simt.
Stelele lucind pure, crislaline,
Din obrazul cerului se uita la mine.
Le fac semn usor, lacrima-mi ascund,
Tot gandind, iubite…visand asa mult.
C-am sa te iubesc…pentru totdeauna
N-am sa ma prefac, doar urasc minciuna,
Din cuvinte, doruri, am sa construiesc
Tot ce e frumos, tot ce imi doresc,
Din fluviu de nori care vor stropi
Ploaia noastra-n valuri ne va ocroti.
Razele de soare patimase, calde,
Peste noi in simturi…nencetat vor cade.
Zilele la numar nici nu le vom sti
Cat noi ne avem, cat ne vom iubi,
Dragostea nu are pe pamant o varsta.
Cine o traieste, intr-una exista….

Am sa te iubesc intotdeauna
Cat mai este viata, cat mai este lumea,
Tu intreaba pomul de nu-i obosit
Cand frunza ii cade si e parasit,
Se tot stapaneste si are rabdare
Caci soseste vremea cand frunza apare
Sau poate mai bine sa intrebi o floare
De ce daca moare, alta iar rasare…?
Apa care curge, nu are sfarsit,
Isi urmeaza drumul ce i-a fost sortit,
Salcia pletoasa se-oglindeste-n ea
Vantul o indeamna strasnic a spera…
Pasari colorate sunt intr-o cantare


Cat nu este frig si e cald afara,
Ele nu-nceteaza, ne-ncanta la vreme
De tristete uita…nu vor a se teme…
Dragostea e viata si e mangaiere
Rostul de a fi, de a avea putere,
Ca sa mergem simplu, placut mai departe,
Fara a cunoaste iluzii desarte
Si sa deslusim ce-i de ingaduit
Va sosi o data cand e asfintit,
Hai, sa ne iubim…viata e doar una
Te iubesc acum si intotdeauna!

Iubeste din suflet caci tot acolo vei simti caldura dragostei…Iubeste din suflet si vei realiza ca tot ce vei infaptui va iesi atat de bine…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu