luni, 20 august 2012

Serenadă - de Boris Ioachim

În părul tău se joacă vântul,
Pe alături trec, şoptind, perechi...
De dragul tău râde castanul -
Cu gura până la urechi.

Cu bluza-ţi roşie ca focul,
Ochiul mi-l arzi când te priveşte...
Aş zice că-n sfârşit, norocul,
Azi mi-a zâmbit, dumnezeieşte.

De albul feţei tale, ziua,
Păleşte ca frunza sub brumă...
Că te-a făcut aşa frumoasă -
Ferice e de a ta mumă!

Şi nu-i cuvânt ca să descrie
Pojarul ce-ai aprins în piept...
Eşti tot ce mi-am dorit, frumoaso,
De-o veşnicie te aştept.

Născută nu erai când, tainic,
Eu te iubeam în ceas pustiu...
Dar aşteptându-ţi întruparea
Anii m-au nins fără să ştiu.

Deci, bine ai venit, iubito,
Ce bine-arăţi, stând sub castani!
Doar clipa cred că ai greşit-o -
Cu numai douăzeci de ani…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu