vineri, 31 august 2012

Transformare de Lavinia Amalia


Ne-am dat intalnire
La granita dintre realitate si vis
Ai spus ca vei veni
Si vom preface locul
intr-un Paradis
..................................................................
E...vineri ,iar eu te astept 
la umbra unui gand
Frunzele cad hoinar duse de vant
Si-a trecut timpul...
ziua n-o mai stiu.
Dar parca locul e schimbat,pustiu...
Ma descompun sub ploi de amagiri
Imi preling seva de neimpliniri...
Caut cu radacinile izvoarele Luminii
Din trupu-mi mort
Azi imi rasar cararile Iubirii.
Inca te-astept...
Si-ntr-un tarziu, cand vei simti
ca esti un dor  pustiu,
Sa-ti amintesti de intalnirea data.
Roua ce-o simti e-al meu sarut
pe fruntea ta patata...
Vino!
Ma vei gasi pe-o margine de lume
Sunt Paradisul faurit
Din fiecare rugaciune... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu