vineri, 24 august 2012

Este noapte… de Lacramioara Lacrima

Stelele lucesc,
Este noapte adanca,
La tine gandesc,
Tristetea mi-alunga,
As da multe zile
Ani din a mea viata,
Ca sa fiu cu tine,
Orice dimineata…
Cand soseste seara
La tine in brate
Sa ma simt o floare
Plina de verdeata…
Negura e lunga
Luna nu se lasa
Parc-ar vrea sa-mi spuna
Ca de-mine-i pasa
Straluceste-n geam
Si eu o privesc
Tu esti tot ce am
Ce mult te iubesc!
Panza noptii-i neagra
Vise-n ea imi strang
Pentru-o viata-ntreaga
Doresc sa te alint…
*
De ce vine noaptea?
Este o-ntrebare
De ce dragostea
Atat dor mai are?
De ce n-ai putea
Cu tot ce eu simt
Sa-mi fii alaturea
Acum, orice timp?
Noaptea e lasata
Sa ne odihnim
Pentru cei departe
Sa ofteze-n gand
Sunt o floricica
In a ta inima,
De-aia nu mi-e frica
Noapte cand tot vine,
Poate departarea
Este asa de vina
Caci, cu inserarea
Oice dor revine…
Chiar si-n ziua mare
Tu nu-mi iesi din suflet
Lacrima ma doare,
Dar urmeaza zambet…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu